Monday, September 22, 2008

POST PRACTICUM YG SENGAL...

huhh...wat a day!!
hari yg sangat memenatkn...
dahla mula 8.30 pagi, tak puas lg membuta...
well,as usual la kn...have to!!

we got ourselves into groups...
kena wat presentation la pula kan??sengal jer....ingtkan abis practical bole rilek2,mkn2 angin ker?? nie tak,ade je benda dorg nk kite wat (as if we dont have any otr tings to do la kan??)
apepun memang arini memenatkan...smp kol 5 plak tuh...kesian yg puasa...btw,i managed to sneak into d intec cafe wif jacq n becca...haha,epa oni noticed us!! nama pun lapo kan??sengal...

today we chat psl skolah masing2...some sweet n some otrs bitter oso...tp i rase bertuah dpt skolah yg cun cam La Salle...tp pagi td aku ade pg skolah,saje nak menyemak kt ctu!! haha,xla aku ade urusan yg blom dibereskan...mr loh siap tny lg "eh guys,missing da skul edi ah??" aku pun speechless jap...ade la ckit2...biasela kan??tp kite x lama ctu sb ade klas kol 8...

so for d whole day we sat at d seminar room wif all eyes red...perhhh,memang ngantok gila babs la...i tgk jam kol 10.45 n i wondered "apela bebudak 4c aku tgh wat skg nie??mesti mdm ho amik alih...rindu plak kt diaorg"

we ended d session at 5pm...again another hectic day tomorrow...sengal jer suma nie!! menyusahkan idop aku...

penat dah menaip....

No comments: