Sunday, December 16, 2012

AKU TETAP SAYANG. .

sungguhpun dikau selalu saja sibuk..
sibuk dengan tugasan harian mu...
aku tetap sayang akan diri mu...
aku selalu ingin memahami diri mu...
biarpun dikau selalu mengeluh kepenatan..
acap kali di senja hari...
aku tetap menerima semuanya...
menerima semuanya dengan hati terbuka...
kerana aku tau dikau juga tidak ingin keadaan seperti itu...
kerana diri mu terpaksa dan harus melakukan semuanya...

TAPI...
ingatlah selalu akan aku...
kerana aku selalu merindui dirimu...
kerana kita sudah lama tidak bersua...
rindu sekali diriku ingin memeluk mu lagi...
kerana semuanya itu sungguh indah bagi diriku...
kerana diri ku merasakan sesuatu yang amat bahagia...
jika diri ku bersama diri mu...
kerana diri ini terlalu sayang akan kamu...

ya, kamu buah hati ku...
kamu yang sering ku rindui...
I.aku sayang...

- ABSAFS -

No comments: