Wednesday, October 1, 2008

RAYA.....

First of all, selamat raya kepada semua member, teman, rakan (eh bukan ker sama sume tue??)
yang merayakan aidilifitri...
jika ada silap dan salah kata atau perbuatan, harap dapat dimaafkan yer??
bukan ape,kite nie manusia yang tak lari dari membuat silap dan salah so di kesempatan yang tersedia ada ini, aku nak menyusun 10 jari nak memohon maaf jika ada terlanjur kata atau perbuatan yang menyinggungkan kalian semua!!

tapi aku tak sambut raya la... 2 hari nie aku pegi lepak kat umah kazen aku kat Subang!!
takde ape nak dibuat sebab nak balik tiket yang aku tempah pun lama lagi (haha,sapa suroh lambat sgt tempah tol tak??) tapi takpe since ada internet kat umah aku nie so takla bosan sangat!!

tapi memikirkan date balik yang lama lagi (tahap sengal), aku bosan jugak nie...nasib baik tawam balik hujung minggu nie so adela juga member tempat aku mengadu kasih!! hahaha...sengal kan??

cheers!!

No comments: