Wednesday, October 8, 2008

ape ape ajer!! ;p

(sekitar jam10am gitu...)
pagi nie td aku n helmie (kwn aku yg setia menemani aku-sebab dia ade klas...haha) pg breakfast kt sek.3,blkg kompleks MAIZ-ade satu restoran damn cun...RESTORAN GEMBIRA...hah,nama pun menggiurkan tol x?mie ckp kt cni roti telor dia 'best in town'...ntah betoi ke x??so aku pun nk try tula yg g breakfast td (kira brunch la jg sb nk dekat tghari dah,hehe!!)..'jom makan-makan?'


dlm tgh sibuk kunyah2 tu,aku borakla dgn mie pasal benda yg aku pena dgr...how life can be so unjust??hmm,ape ek??tula...bukan ape,kita yg 'org2' kebanyakan nie susah payah nk lepas wat dgree whereas otrs yg konon2 ada 'kabel' kuat leh senang2 je...nape dunia begitu kejam terhadap sesetengah golongan org cm kita nie eh??pada aku la,biarlah kita suma try jln yg sama so tat fair la utk sume tol x?kalo ade kabel kuat pun xpayahla guna kot?unless la ur so desperate edi n no 1 wants to c ur face,gunala...huhu!! tapi tula yg kdg2 wat kite 'org2' kebanyakan nie terlepas or tersingkir akibat perbuatan sesetengah pihak tu...apepun,aku harapla bagila peluang terhadap golongan yg survivors nie...kite mg xde kabel tp kite try juga berusaha demi menggulung cert itu...

kepada sesiapa yg terasa tue,aku mintak maap bebyk k??tapi itula realiti... u say dat 'saksama/ketidakadilan'??

(sekitar kol 9pm gitu...)
aku dah resah tunggu mie xbalik2 dr klas...konon dia ada guts dpt lepas dr klas Dr shireena awal knn??janji kol 8 tp tgk2 jam dah kol 9,huhu...bkn ape,mbr sama aku cigu skolah kt la salle ajak open house kt umh dia n acara start patut kol 8...aku dah runsing tgk jam...xpe aku layan facebook jap!! huhu....
tepat kol 9 mie miskol...pandaila dia carik alasan kuar sakit perut...eloklah tue...ape lg?? gerakla...
smp je umh ariel,suma dah kenyang!! anuar (c kecik cili api) n mbr dia, shukor (bapak melantun-lantun) n mbr2 dia suma ada kat ctu....aku segan plak sb lambat tp kami nie pandai meng'cover' so small da pises jela bab2 nie...haha!! ape lg?? serbu meja mkn la... wah, very traditional i'd say...teringat plak kt me mum's cookin kt umh kan??xpe2 sok aku dah nk balek,haha!!
amboi,aku adi n mie mkn xingat tuh...hah,baruk aku tau ariel ade twin!!tp yg nie punyala frendly n x putus2 borak tau....haha!!cool la dia...amboi,aku wat rumah tu cm rumah aku jek!!mg sengal...aku ape lg dah lama xjmp aril n nuar (wpun aku xlama borak dg nuar,sempat juga aku cekik2 mamat tue td,haha) so borak stok ingat cm kt padang bola la....riuh serumah,haha!!c shukor pun xlama pastu dia dah nk balek so xleh nk chat lama2 la....sengal jer??
tp grup aku lepak lama la juga,smp kol 11 kot??haha,aku n ariel mg ceta mcm2...aku kenal mamat nie pun baru je,x smp 3bln pun??tp rasa cm dah lama giler dah kenal ng dia,sb kepala mg layan so xleh nk kata apela...haha!!nwy,i'll miss him pasni...

okey,skg perut aku dah kenyang n mata dah layu....sok dah nk gerak balek!!so guys pasni i may not blog for quite sometime sb ade benda laen nk kena wat...till den,hepi hols evry1...

HAPPY DEEPAVALI & MERRY XMAS every1....cheers!! xoxo

2 comments:

ills said...

kamek link kitak ben! hahah i found uuuu :P

Mc Izzy said...

wah..aq baru tau ko ada blog...giler a =)