Monday, January 26, 2009

sume org nk kawen...

yup,sekarang ni sumer org nak kawen...aku??takpe,tu lama lagi....hidup kene enjoy dulu baru buley wat commitment sumer!! orang selalu berkata 'life starts at 40'...hah,aku ingat lagi tue!! aku still ada masa nak bergumbira lagi nih....

so,ape kaitan sebenarnya nih??

owh,aku sebenarnya nak bercerita pasal member yang dah kawen sabtu lepas!! syairah namanya!! husband dia ala-ala mamak sikit...best juga aku join member-member pegi arituh!! tapi jalan memang sesak giler sebab ramai orang nak balik kampung....highway yang kite lalu tue memang jam,hampir 2 jam la juga baru kiteorang sampai...bukan main lapar lagi sume!!






lepas lepak dan makan suma, kiteorang gerak ke damansara....sepatutnya nak pegi jalan-jalan jer tapi last-last kiteorang end up kt chillis....sengal jer!!





and hari ni Chinese Niu Year!! so kepada member-member yang menyambut perayaan ini, GONGXI-GONGXI!!

cheers!!

No comments: