Tuesday, September 18, 2012

Jangan Kau Tinggalkan Aku.....

setiap masa...
setiap detik...
aku sering terbayangkan wajahmu...
ku tatapi gambar mu...
ingin sekali aku memelukmu...
kerana dikau terlalu berharga bagiku...
aku tak sanggup,tak mampu dan aku tertatih....
aku terlalu sayangkan kamu...
kamu yang sering ku rindui...
sebelum tidurku hanya dirimu dalam fikiranku...
aku tak tahu mengapa hidupku begini...
aku tahu aku bukan jatuh cinta...
aku hanya tahu aku terlalu menyayangimu sepenuh hatiku...
aku tidak ingin dikecewakan lagi...
dikecewakan lagi seperti masa-masa yang sudah...
kerana dikau begitu bermakna dalam hidupku...
dikau selalu bertanyakan khabarku...
merinduiku dan menyayangiku seadanya....
aku kagum dengan sifat mu itu...
sifat mu yang tak jemu-jemu dengan karenahku...
kerana itu aku ingin dikau selalu berada di sisiku...
biarpun zahirnya kita tidak bersama...
tapi hati kita tetap merasakan hal yang sama...
saling merindui satu sama lain...
saling menyayangi satu dengan yang lain...
saling dahagakan kasih sayang yang tak pernah kita rasai sebelum ini antara satu sama lain...

untuk itu aku sentiasa berdoa...
agar dikau jangan pernah tinggalkan diri ini...
dengan janji sepenuh hatiku...
agar diri ini akan selalu menyayangi diri mu itu hingga akhir waktu...

- ABSAFSSS -


No comments: