Monday, September 3, 2012

Semalam Yang Terindah.....

Semalam....
memori yang selalu mengimbau dalam kotak fikiranku.....
memori yang tidak akan ku lupakan sehingga akhir waktu...
di mana...
Kau memeluk ku erat....

seerat tali yang mengikat...
kau tidak ingin melepaskan ku...
aku pasrah dalam dakapan mu...
kerana aku juga ingin memelukmu erat...
ku dapat rasakan kasih sayangmu begitu iklas...
dan air matamu yang gugur membasahi bajuku...
begitu berharga...
bernilai daripada segala-galanya...

ku ingin dikau terus memelukku erat...
kerana aku tahu kau perlukan kasih sayang dariku...
dan aku juga tidak ingin melepaskan dakapanmu itu...
biar seribu tahun sekalipun, aku tidak ingin melepaskan mu....
kerana tiap saat, detik dan waktu aku akan selalu merindui mu...
because a minute with you is worth more than a thousand days without your love!
kerana aku sayang sangat kepadamu...

dan kau tahu siapa dirimu...

- ABSAFSSS -


No comments: